Tradisyonel olarak demografik bilgilere nazaran strüktürlmaktadır fakat internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun site analizleri karınin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izlem kimliğini sitenize ilave etmek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, uğraş, hasılat ve nazarıitibar alanları kabilinden değçalışmakenleri saptama edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların çalışmaletmeniz karınin farklı değerlere sahip olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kalburüstü olan müşterilerden kalkmak suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok kazanım sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Sonunda müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde sağlamak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En yüksek etkinliği, makul maliyette masnu zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yaneşeliığı değiş düpedüz akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde ülke saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin son plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya esasladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde değçalışmati. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle alay malay imdi “ne istersem onu aldatmaırım” dönemi esasladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asıl derece mefret gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz halde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı.
▬ Marifet ve muhabere teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basit erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik strüktürlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına düzen iş vetirelerini değçalışmatirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olabilir başüstüne.