Egzersiz eksikliği

Egzersiz eksikliği
Bazı insanlar her şeyi yanlış anlayarak ve hareketliliği önleyerek sırt ağrısına maruz kalmayacaklarını düşünürler, ancak gerçek farklıdır. Gün boyunca sporlardan, özellikle omurganın esnekliğini (örneğin yoga) artıran ve mümkün olduğunca egzersiz yapan egzersizlerden kaçınılmalıdır. Hareket ederken kaslarınızı yavaşça gevşetin ve gevşetin. Egzersizlerin sayısı ve karmaşıklığı yavaş yavaş artar ve egzersizler devam etmelidir.
Günlük suçlar arasında diş fırçalama, bulaşık yıkama, araba lastiklerinin değiştirilmesi, plastik torbaların taşınması, temizlik sırasında zeminin silinmesi, ayakkabı bağlarının bağlanması, okul sırt çantalarına gitme, okul sırt çantalarına gitme, yerden ağır nesnelerin toplanması Kaldırma içerir. Omurga mümkün olduğunca bükülmemeli, desteklenmeli ve yükü omurga üzerinde azaltmaya veya eşit olarak dağıtmaya çalışmalıdır.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Related Post

Giza PiramidiGiza Piramidi

Giza Piramidi Antik dünyanın yedi harikasından biri olan bu piramit, gökbilimcilerin yörüngeden fotoğraf çekmeleri için favori bir yer haline geldi. Uzaydan bakıldığında çıplak gözle görülemez ve gökbilimciler uzun bir odak

Çalışma aletleriÇalışma aletleri

Çalışma aletleri Deniz sakızlarında çatal veya bıçak becerileri yoktur, ancak uzun gagalar besin almak için çok etkili teknikler geliştirebilir. Kuşlar inceyken ve keski ile gagalanırken, kuşlar çift kabuklu yumuşakçaların kaslarını